zo 20 augustus 2017, 06:11 uur

President Turkije plaatst eerste Twitter bericht

erdo_twPresident Erdogan van Turkije, die in maart vorig jaar nog zei “We gaan Twitter wegvagen”, heeft gisteren zijn eerste eigen tweet verstuurd. Vanaf zijn account wordt al langer getwitterd, maar nu besloot hij zelf een bericht de wereld in te sturen. Dat meldt de NOS.

Het is volgens de zender opvallend, omdat de Turkse president zich meerdere malen tegen Twitter uitsprak en social media “het mes van de moordenaar” noemde. Zijn eerste Twitter boodschap kwam op de nationale dag tegen tabak in Turkije en luidde:

RTE



Er zijn 8 reacties

  1. Sam
    Geplaatst op 26 februari 2015 om 12:18 pm uur.

    Old Turkey: Erdogan sentenced to 10 mos for poem he recited (1998)
    New Turkey: Büyüksaraç prosecuted for poem she tweeted (2015)

  2. Izmir/ Smyrna
    Geplaatst op 26 februari 2015 om 9:08 pm uur.

    Sam wat doe jij hier nog op deze site? De seculieren en conservatieve Turken waren beide anti- nederlands anti europa of charlie hebdo. Je had het licht gezien en was er achter gekomen dat alle turken tegen het westen zijn. En wou je verder niet meer laten zien op deze site. Nou fundamentalistische zionistje van mij. Fuck off!! Aan jou hebben we ook niks. Dit is de typische houding van de vijand van de Turken verdeel en heers. Je hebt het niet goed met de Turken voor concludeer ik. Ga alsjeblieft opngeenstijl met je vrienden discussieren.

  3. Izmir/ Smyrna
    Geplaatst op 26 februari 2015 om 9:32 pm uur.

    Sam

    Geplaatst op 16 januari 2015 om 11:46 am uur.

    Dhr Stratenmaker zal mijn reactie bijzonder vinden. Bliksemschicht laat zien dat de verdeeldheid onder de TR inderdaad groot is en dat zij (de anti AKPers) eigenlijk precies hetzelfde zeggen over de westerling cq NLer. Hiermee laat hij zien dat mogelijk de gedachten bij de NLer over de Turk niet voor niets vaak negatief is. Voorop gesteld dat NL één van de beste landen is om te leven ziet de TRseNLer dit niet en blijft klaarblijkelijk vast zitten in oud denken. Heel herkenbaar hoor want de NLers die ooit vertrokken zijn naar Canada zitten ook in hun oud geref. kerken en hebben molentjes in hun tuin staan.
    Het enige wat ik hierop te zeggen heb is “het ga jullie goed” en ik stop met reactie geven op jullie oeverloze kletspraat welke gelardeerd is met haat.
    En omdat het vandaag vrijdag is
    shalom shabat LOL

  4. Izmir/ Smyrna
    Geplaatst op 26 februari 2015 om 9:33 pm uur.

    Dikke vinger naar jou toe!

  5. Grinslander
    Geplaatst op 27 februari 2015 om 11:53 am uur.

    Blijft niet veel over zie ik!

    • Izmir/ Smyrna
      Geplaatst op 1 maart 2015 om 2:04 pm uur.

      Met jou inbegrepen!

      • Grinslander
        Geplaatst op 1 maart 2015 om 3:46 pm uur.

        Je hebt weinig liefde gehad zie ik!

  6. Grinslander
    Geplaatst op 1 maart 2015 om 3:00 pm uur.

    Gaat het wel goed met je?