wo 24 mei 2017, 10:13 uur

Turkije bouwt de drukste luchthaven ter wereld

luchthavenIn 2018 wort de drukste luchthaven ter wereld in gebruik genomen en wel in de Turkse stad Istanbul. De luchthaven, die 150 miljoen mensen per jaar moet vervoeren, wordt door diverse architectenbureau’s gebouwd te weten De bureau’s Grimshaw Architects, Haptic Architects en Nordic Office of Architecture.

Deze bureau’s hebben de afgelopen dagen foto’s gepubliceerd die tonen hoe het gigantische project eruit gaat zien. Bekijk de video met foto’s op VIMEO of hieronder:

Istanbul New Airport from Nordic Office of Architecture on Vimeo.

.



Er zijn 18 reacties

  1. kamil
    Geplaatst op 21 april 2014 om 10:52 pm uur.

    Dankzij erdogan met zijn Akp!

    • wim
      Geplaatst op 22 april 2014 om 11:31 am uur.

      Ja hoor… Gewoon blijven likken 🙂

    • Burcu
      Geplaatst op 22 april 2014 om 2:00 pm uur.

      En zijn smeergeld.

  2. sen
    Geplaatst op 22 april 2014 om 10:28 pm uur.

    voorbode toegang voor figuren als jullie

    • wim
      Geplaatst op 23 april 2014 om 10:56 am uur.

      En wie bedoel jij dan met jullie? En voorbode toegang of verboden toegang??… hoezo?
      Van mij mag je duidelijker zijn hoor.

  3. sen
    Geplaatst op 23 april 2014 om 12:25 pm uur.

    je weet donders goed wie ik met ‘jullie’ bedoel

    • wim
      Geplaatst op 23 april 2014 om 12:58 pm uur.

      En voorbode toegang of verboden toegang??… hoezo?
      Van mij mag je echt duidelijker zijn hoor. En beleefdheid hoort er ook bij?

    • peter edel
      Geplaatst op 23 april 2014 om 2:21 pm uur.

      Nee Sen, je bent niet duidelijk. Wat is voor wie verboden toegang?

  4. sen
    Geplaatst op 24 april 2014 om 9:17 pm uur.

    iedereen die tegen erdogan is, moet niet gaan profiteren van wat hij allemaal aan het opzetten is voor Turkije… deze luchthaven wordt de grootste concurrent van westerse vluchthavens en dat weten jullie donders goed en wat concurrentie is voor westerlingen betekent liegen en bedriegen om de Turkse concurrent te slopen…dus er zullen nog vele figuren als jullie komen om erdogan in kwaad daglicht te zetten… huichelaars allemaal

    • Wim
      Geplaatst op 25 april 2014 om 1:14 am uur.

      OK! Nu bn je redelijk duidelijk en kan ik het plaatsen. Ik mag hopen dat het heel goed gaat. Maar jouw redenatie mist toch wel evenwicht en kan ik niet echt serieus nemen. Jij laat je door agressie leiden en ik zet me in voor democratie voor iedere burger waar dan ook! Jij ook??

  5. sen
    Geplaatst op 25 april 2014 om 11:35 am uur.

    het ontkennen van democratie waar al democratie is, is al beledigent genoeg, opkomen voor bepaalde figuren die niks met democratie te maken hebben met de steun van westerse en zionistische bemoeienissen die Turkije af te willen brokkelen wat er tot nu toe is gebouwd, kan gewoon niet getolereerd worden. Als je erdogan op een weegschaal zet, is de kant van zijn goede daden die hij Turkije heeft gegeven veel zwaarder dan de kant van zijn fouten en dit snappen jullie niet en de meeste Turken gelukkig wel.

    • wim
      Geplaatst op 25 april 2014 om 9:12 pm uur.

      Vanwaar jouw kanonnade richting Westen (waar je overigens deel van uitmaakt) en het zionisme? Ik zie geen enkel verband om eerlijk te zijn en deze uitlatingen zijn gevaarlijk over het randje. Echt hoor, een democratie zal geen journalisten opsluiten vanwege hun uitlatingen ook al zijn die discutabel. Dus de turkse “democratie” op dit moment staat erg onder druk mijn beste. En indien er kritiek is op een door jou aanbeden leider zou je misschien voor jezelf eens kunnen bedenken dat een ieder fouten kan maken en Erdogan dus idem dito. No problem als hij zichzelf corrigeert of zich corrigeren laat door zijn volk.
      Maar dat zie ik niet. Ik hoor hem wel zeggen dat mensen moeten worden opgehangen nota bene. Dat hoor ik geen Europese leider zeggen.

  6. kemal
    Geplaatst op 26 april 2014 om 2:10 am uur.

    Als met Turkije goed gaat. Waarom blijf je nog in Nederland. Ga toch dan terug naar Turkije! O kadar basit. Cahil insanlar.

  7. sen
    Geplaatst op 27 april 2014 om 1:23 am uur.

    cahil senin anandir, seni yanlis büyüten seni gavur yapmasina.

  8. wim
    Geplaatst op 27 april 2014 om 6:23 pm uur.

    Hey Sen..Tou moar mienjong. Tis goud mit dai moie!!
    Olle plazzer. Proat eeem normaol doe. Dut moar in t’ Hollands den ken elk en ain het verstoan.

  9. anan
    Geplaatst op 5 mei 2014 om 3:36 pm uur.

    Haters gonna hate. Dingen afkraken is makkelijker dan aanmoedigen ben blij voor mijn land Turkiye altijd nummer 1 go go goo !!!

  10. Osmanli
    Geplaatst op 17 mei 2014 om 3:46 am uur.

    Wim, journalisten opsluiten? Lekker toch. Europa is democratisch toch? Hypocrieten bedoel je? Vertel mij hoe Europa Europa is geworden beginnend bij Nederland.

  11. MHP
    Geplaatst op 5 augustus 2014 om 10:13 pm uur.

    Oplichters!