ma 20 november 2017, 01:25 uur

Erdogan vindt Netanyahu hypocriet [VIDEO]

nethanDe Turkse president Recep Tayipp Erdogan is niet te spreken over het optreden van premier Netanyahu bij de anti-terreur mars in Parijs. Volgens Erdogan maakt de premier van Israël zich zelf schuldig aan staatsterrorisme tegen de Palestijnen. Hij had daarom nooit bij de mars aanwezig mogen zijn.

*Quote Erdogan: “How do you feel when a man, who carried out state terrorism by killing 2,500 people, waves at crowd (in Paris)? He waves at the crowd as if people in tribunes were waiting for him in great excitement. I cannot fathom how he could have gone there. You should first give account for the children you have killed.”

Niet alleen Netanyahu kreeg de wind van voren in Erdogans toespraak. Erdogan heeft ook kritiek op de reactie van het westen na de aanval tegen het satirische blad Charlie Hebdo. Europa meet volgens hem met twee maten. Ze veroordelen deze terreurdaad maar komen niet in actie tegen gewelddadige anti islam uitingen in de rest van de wereld.

*Quote: “The hypocrisy of the West is obvious. As a Muslims we never stood up for terrorism. We never stood up for massacres. But it is racism, hatred and Islamophobia that lies beneath these massacres. Officials of the countries where our mosques are attacked should take measures against these incidents.”

Erdogan zelf was niet aanwezig bij de ani-terreurmars. De antiterreurmars was de grootste demonstratie ooit in Frankrijk.

Bekijk de video hieronder:



Er zijn 16 reacties

  1. Izmir/ Smyrna
    Geplaatst op 14 januari 2015 om 12:51 am uur.

    Ben het hier gedeeltelijk eens met Eddy.Ik vind Netanyahu een hardliner, havik eerste klasse.

  2. Sam
    Geplaatst op 14 januari 2015 om 9:56 am uur.

    Mee eens! Zullen we ook de landen zoals Egypte – Soedan – Jemen – Saoedi noemen. Een bericht dat je niet meer geloofd is voldoende om drie jaar in het cachot terecht te komen. Elkaar aanraken 1000 zweepslagen etc. Ten overstaan van publiek. Niemand, behalve amnesty international, maakt daar melding van.

  3. Izmir/ Smyrna
    Geplaatst op 14 januari 2015 om 6:03 pm uur.

    Absoluut Sam maar om die naties en organisaties gaat het hier niet om.Wij hebben ons vaak genoeg uitgesproken tegen radicalisme en extremisme. Sus deze reminder was niet helemaal nodig .Hopelijk leren de Israeliers en Palestijnen als gelijkwaardigen in vrede leven. Moge alle oorlogen in de wereld, onderdrukkingen, rasiscme stoppen. Heel cru gezegd staat het westen kwa bodycount maken boven het midden- oosten. Islam terrorisme op westerse doelen is milk money vergeleken met de oorlogen die Amerika en het westen voeren in het oosten. Nogmaals moge alle oorlogen vernederingen en verwoestingen stoppen. Wie tegen deze stelling is is niet objectief.

  4. Izmir/ Smyrna
    Geplaatst op 14 januari 2015 om 6:05 pm uur.

    Niks rechtvaardigd terrorisme!!

  5. Izmir/ Smyrna
    Geplaatst op 14 januari 2015 om 6:08 pm uur.

    Wil ik schoon schip maken gelijk. Heb ook meegedaan aan verwensingen naar bepaalde groepen toe.

    • Sam
      Geplaatst op 14 januari 2015 om 7:33 pm uur.

      Het klink mij te anti- zionistisch. Oud verhaaltje en niet naar het “hier en nu” kijken. Israël is een ontzettend kleinfucking landje en de dingen die o.m in Syrië – Afghanistan gebeuren gaan w.b de getallen vanslachtoffer ver boven die van foute Israël. We hebben het over respecten mensen Izmir. Onze Stratenmaker bijvoorbeeld maakt het geen moer uit dat er mijnwerkers omkomen in TR wegen het inbreken van veiligheid. De mijnen leveren geld op. Tevens maakt het niet uit dat mensen. Vanwege hun andersdenken achter tralies komen? Kom mijn beste vriend. De grenzen zijn verdwenen en het verdriet is alom aanwezig door autocraten als Assad – Erdogan en corrupte leiders van een aantal Afrikaanse en Westerse Landen. Zij allen proberen via religie de boet te verdelen. Het gaat hen om geld en macht en. Mij om respect en vriendschap.

      • Stratenmaker
        Geplaatst op 15 januari 2015 om 7:53 pm uur.

        En? Wil het lukken, heb je veel vrienden?
        Met je politiek correcte geleuter moet jij haast wel omkomen in de vrienden…

        • Sam
          Geplaatst op 15 januari 2015 om 9:45 pm uur.

          Inhoud waarde Stras.. Inhoud svp 🙂

      • Izmir/ Smyrna
        Geplaatst op 23 januari 2015 om 7:09 pm uur.

        Israel is een Imperialistische staat en pion van het westen. De endlosung was dat de Joden grotendeels uit europa moesten verdwijnen toch? Dat is ze aardig gelukt. Wat doen de Israeliers? Die bouwen een muur, vermoorden en vernederen de Palestijnen. Dat is het hier en nu. Moge je nooit meer terugkomen Turkenhater!

        • Sam
          Geplaatst op 23 januari 2015 om 11:46 pm uur.

          En…? Jij zegt geen terreur en tegelijk mogen de extreme dictaturen niet genoemd worden. Tel me man? Ik ben juist tegen terreur incluis die van Israël soo?

  6. bliksemschicht
    Geplaatst op 17 januari 2015 om 12:31 pm uur.

    Hij gaat steeds harder schreeuwen want niemand luistert meer naarr die idioot!!Schreeuw om aandacht !

    • Yusuf
      Geplaatst op 19 januari 2015 om 9:20 am uur.

      Niemand luistert? Dat dacht jij….

  7. Reda
    Geplaatst op 21 januari 2015 om 8:50 pm uur.

    Wat hou ik als Marokkaan toch zo erg van deze man. Hij durft te praten! Kan ik niet zeggen over koning Mohammed 6 van Marokko of al die andere hypocriete Arabische leiders! Moge Allah swt Erdogan beschermen tegen het kwaad. Allahoema amin

    • bliksemschicht
      Geplaatst op 23 januari 2015 om 6:26 pm uur.

      Natuurlijk houden van deze man omdat hij van Turkije een semi arabisch achterlijk land aan het maken is .. Hij durft wat zeggen om zich zelf en zijn kliek te verrijken met zwart arabisch geld , maar voor daden is hij te schijterig ..

      • Izmir/ Smyrna
        Geplaatst op 23 januari 2015 om 7:00 pm uur.

        Inderdaad all bark and no bite. Figuren als Zionist Sam zijn dol op hem ook al zeggen ze van niet. Turkije haters zijn het allemaal. Akp zijn de pionnen van de kruisvaarders.

    • bliksemschicht
      Geplaatst op 23 januari 2015 om 10:39 pm uur.

      Nog even over Mohammed 6 , hij weigerde in ieder geval om mee te lopen op de “je suise charlie” die de profeet v.z.m.h. bespotte en manifestatie en stuurde ook zijn premier niet . Dat is pas een statement domme Seytan.