di 25 juli 2017, 18:43 uur

Erdogan vergelijkt Israël opnieuw met Hitler

erdogan321Premier Recep Tayyip Erdogan van Turkije heeft zondag de werkwijze van het Israëlische leger in de Gazastrook opnieuw vergeleken met die van Adolf Hitler tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Premier Turkije vergelijkt Israël opnieuw met Hitler.

Dat deed hij bij een toespraak die hij gaf in het kader van de presidentsverkiezingen die komende zondag worden gehouden schrijft NU.nl. “Net als Hitler, die probeerde alle gebreken uit te bannen, is ook Israël bezig met hetzelfde doel”, aldus Erdogan die honderdduizenden aanhangers toesprak. Lees verder op NU.nl



Er zijn 10 reacties

  1. hollander
    Geplaatst op 4 augustus 2014 om 12:46 pm uur.

    Voor iederdie het er niet mee eens is… Wat is het verschil?? Jodenkampen waren afgesloten & de palastijnse kampen oook… Kinderen vrouwen mannen 1 pot vergassing & bij gaza word onderschijt gemaakt?

  2. Sjonnie van es
    Geplaatst op 4 augustus 2014 om 4:50 pm uur.

    kan iemand mij uitleggen waarom dit niet waar is???

  3. Hollander
    Geplaatst op 6 augustus 2014 om 12:00 am uur.

    En de Gazakamp is niet te vergelijken met de joodse kampen?
    Dat het overgrote deel van de slachtoffers baby’s kinderen vrouwen en ouderen zijn maakte zowel Hitler als Netanyahu niet uit…
    De Duitsers vonden de joodse menging een bedreiging voor de mensheid vandaar wereld oorlog ||.
    De joden vinden de Palestijnen een bedreiging vandaar een muur om de bedreiging heen..
    …..
    De media is een macht die je kan laten houden van een dictator en laat walgen van een held!
    ….
    Niet de daden die zorgen voor de onschuldige slachtoffers worden veroordeelt. Integendeel, hij die deze daden veroordeeld word veroordeelt.
    ….
    De Ottomanen.. Een trots volk die durven te strijden.. Zie geschiedenis, veroveringen van kruisvaarders etc..
    De hollander… Een laf volk die spontaan begint te schijten.. Zie geschiedenis, WOII joden verraad etc.

    Tjah.. Een pitbull is een hond net als een chiciuawawa .. Een Turk is een mens net als een hollander!

    • Sam
      Geplaatst op 8 augustus 2014 om 1:33 pm uur.

      En de Armeniërs ?
      En inderdaad blijft een dictator aan de macht door de media te beheersen.
      De Nederlanders hebben vele fouten gemaakt en de Turken niet minder. Misschien is de conclusie dat een oorlog allen maar verliezers kent!

      • Stratenmaker
        Geplaatst op 9 augustus 2014 om 4:08 pm uur.

        Misschien is de conclusie wel dat jij en dom varken bent.
        Als Erdogan een dictator is, waarom zijn er zondag dan verkiezingen en heb jij de mogelijkheid om op 2 andere kandidaten te stemmen, dom rund dat je bent.
        Ga eerst eens de definitie van ‘dictator’ bestuderen voordat je hier ten toon komt spreiden hoe ongekend dom je wel niet bent.
        Ezel.

        • Sam
          Geplaatst op 10 augustus 2014 om 1:49 pm uur.

          Het is een bevestiging met een deel van de tekst van Hollander lelijke geitenneuker!
          Ik geef juist aan dat oorlogen niets oplossen nebbish tinnefgast.

          • Stratenmaker
            Geplaatst op 11 augustus 2014 om 12:51 am uur.

            En ik geef aan dat de definitie van dictator niet opgaat voor Erdo?an domme relnicht. Wat kan mij jouw conclusie over een oorlog nou schelen. Jij moet geen valse beschuldigingen uitkramen.

          • Sam
            Geplaatst op 11 augustus 2014 om 9:52 am uur.

            Ik begrijp nu dat “Hollander” en “Stratenmaker” één en dezelfde persoon is. Misschien wel goed om je gewoon een Turkse identiteit aan te meten i.p.v. Hollandse. Je kaffert zoveel tegen de Nederlanders dat “lulhannes”de enige juiste nl naam voor jouw is knaapje.

          • Stratenmaker
            Geplaatst op 11 augustus 2014 om 7:57 pm uur.

            Het is niet vreemd dat jij met je beperkte verstand ‘nu begrijpt dat Hollander en Stratenmaker 1 persoon zijn’.
            .
            Het is net als met je inhoudelijke teksten: allemaal gebaseerd op misplaatste aannames.
            .
            Niet dat het mij persoonlijk wat interesseert wat jij van Hollander en mij vind, maar ik vind de constatering dat je maar wat raak verondersteld over wat je waarneemt wel weer veelzeggend. In ieder geval weten lezers nu hoe ze jou beoordeling van jouw waarheid moeten inschatten.

  4. Osmanli
    Geplaatst op 10 augustus 2014 om 6:59 am uur.

    Wat is er met de Armeniërs Sam?