zo 25 juni 2017, 17:37 uur

Turkije blokkeert ook YouTube

youtubeTurkije heeft na Twitter nu ook YouTube geblokkeerd. De Turkse telecomautoriteit TIB zegt “voorzorgsmaatregelen” te hebben genomen tegen YouTube zonder tussenkomst van de rechter. Dat meldt de NOS.

De blokkade volgt kort nadat op YouTube geluidsopnames gepubliceerd waren van een geheime vergadering over Syrië. De stemmen van de minister van Buitenlandse zaken en het hoofd van de veiligheidsdienst zouden te horen zijn.

Google, eigenaar van YouTube, negeerde een verzoek van de Turkse regering om berichten van YouTube te verwijderen die Erdogan in opspraak kunnen brengen.



Er zijn 21 reacties

  1. Fadime
    Geplaatst op 27 maart 2014 om 5:56 pm uur.

    Erdogan en zijn AKP tuig zakken steeds verder in hun eigen shitt!!

    • alper
      Geplaatst op 27 maart 2014 om 11:10 pm uur.

      volgens mij komt de AKP sterker uit de bus. We will see..

    • Ismail
      Geplaatst op 31 maart 2014 om 1:03 pm uur.

      Tuig ? eerst de straten afranselen, alles in de fik steken en dan is Erdogan tuig ?
      Van welke berg kom jij ?

  2. Gastarbeider
    Geplaatst op 27 maart 2014 om 7:54 pm uur.

    Turkiye number 1!!!!!!!!!cabulcular en fetos grup ausssssssss

    • Wim
      Geplaatst op 29 maart 2014 om 4:36 pm uur.

      eikel!

  3. alper
    Geplaatst op 27 maart 2014 om 11:04 pm uur.

    wie is de baas over turkije, youtube of de turkse bevolking. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.

    • peter edel
      Geplaatst op 28 maart 2014 om 10:25 am uur.

      Een regering die niet bestand is tegen vrijheid op internet diskwalificeert zich. Het gebeurde in de VS met Wikileaks en Snowden. Nu gebeurt het in Turkije.

      • alper
        Geplaatst op 28 maart 2014 om 2:32 pm uur.

        Domme geit, je weet niet eens waarom youtube geblokkeerd is. Vraag je werkgever. Hij kan je in het engels alles vertellen.

        • peter edel
          Geplaatst op 28 maart 2014 om 3:10 pm uur.

          1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

          • dombra\
            Geplaatst op 31 maart 2014 om 1:07 pm uur.

            Peter ons wil is wet, KLAAR als wij youtube willen blokeren doen wij dat, als WIJ Twitter willen blokeren doen WIJ dat. Niets stop ons. Wij hebben geen slappe beleid, geen slappe bevolking, geen slappe..(laat maar zoals Nederland !!

  4. Fadime
    Geplaatst op 27 maart 2014 om 11:44 pm uur.

    Jah Turkije is nu nummer 1 in corruptie en schandalen. AKP schaapjes zijn hier blijkbaar erg trots op.

    • dombra\
      Geplaatst op 31 maart 2014 om 1:10 pm uur.

      maart 2015, 51% go for it AKP.
      “bewijs” deze STAAT, en zegt iets over AKP. Maak je niet druk meisje met je 21% !!

      • Izmir
        Geplaatst op 31 maart 2014 om 3:01 pm uur.

        Hoe durf je je Dombra te noemen. Jullie waren te druk de Egyptische slachtoffers te herdenken/steunen met jullie rabia teken. Zelfde moment worden er Uyguren in China en Turken in Turkije vermoord door fascisten . Lekker hypocriet allemaal. Noemjezelf saz ofzoiets. De ware Turken kotsen op jullie Islamofascisten. Izmir onafhankelijk!!!!!

  5. Ronald
    Geplaatst op 28 maart 2014 om 12:28 pm uur.

    Wie bang is voor de waarheid en dit niet wil horen stopt zijn vingers in zijn oren. Daar Erdo?an niet wil dat “zijn” volk ook maar iets kan horen zorgt hij er voor dat hij de vingers in ieders oor kan proppen. Dus zo snel mogelijk alles blokkeren zodat de schaapjes niets mee kunnen krijgen van de corruptie. Als je alles gaat blokkeren zodat niets meer gehoord kan worden moeten de geruchten dus wel haast waar zijn. Waarom zou je anders zoveel websites en kranten blokkeren en/of bedreigen met sancties?

  6. Izmir
    Geplaatst op 28 maart 2014 om 12:29 pm uur.

    Mocht de sexfilm van erdogan waar zijn. Daar zullen zijn europese aamhangers ook achter staan. Het zijn bijn allemaal vrouw thuis opsluiten en de hort opgaan types. Dat noemt zich Moslims.

  7. Can
    Geplaatst op 29 maart 2014 om 8:31 pm uur.

    Als er Turkse staatsgeheim word uitgelekt op youtube (Ongdeacht wat er word gesproken op die tapes) en Turkije vraagt aan Youtube om het te verwijderen en ze doen het niet dan is het heel normaal dat de site word geblokeerd. wat zou NL doen als er gesproken staats geheim word uitgelekt?
    en verschil met NL TR is dat turkije in een onstabiele regio ligt

  8. peter edel
    Geplaatst op 30 maart 2014 om 11:27 am uur.

    Zeker, met Syrië als buurland ligt Turkije in een onstabiele regio. Maar is de AKP-regering daar niet voor een deel verantwoordelijk voor door terroristen in Syrië te steunen?

    Dat het gesprek van Davutoglu en Fidan en de andere twee heren op straat kwam te liggen was strikt genomen natuurlijk spionage. Ik weet niet wat de reden is waarom hun plan om een oorlog met Syrië uit te lokken niet doorging. Als het door het uitlekken ervan kwam kan ik daar alleen maar blij mee zijn.

    Spionage, of niet. Staatsgeheim, of niet. Het is beangstigend dat Turkse bestuurders zo ver willen gaan een oorlog op gang te brengen om de corruptie in hun gelederen te verhullen.

    • alper
      Geplaatst op 31 maart 2014 om 4:41 pm uur.

      Bewijs het maar. Je lult maar wat zoals altijd.

      En.. Wat hoor ik, lig je in het ziekenhuis in Istanbul
      . je was ziek geworden van de monsterzege van de akp. Ha ha ha. Zeg even eerlijk, hoeveel kilo ben je afgevallen.

      • Wim
        Geplaatst op 31 maart 2014 om 5:15 pm uur.

        Voor een zg goede moslim ben jij nogal grof in de mond en dat is die Erdo ook. Respect nooit aangeleerd maar wel de kluit belazeren?

      • peter edel
        Geplaatst op 31 maart 2014 om 7:41 pm uur.

        Het bewijs staat op Youtube, dus luister zelf maar. Eerlijk gezegd hield ik aanvankelijk een slag om de arm over die authenticiteit van de opnamen, want ik weet hoe de fethullaci (waar de AKP aanhang een paar jaar geleden nog zo gecharmeerd van was) in elkaar steken. Maar omdat er maar geen bewijs komt van montage begin ik ernstig te twijfelen of het allemaal niet echt is. Overigens heeft Davutoglu niet eens ontkend dat het gesprek authentiek was.

        Als je mijn artikelen leest (waar ik sterk aan twijfel) had je geweten dat ik zelf al had voorzien dat de AKP ging winnen.

        We zullen zien wat er gebeurd. Wanneer Gül het roer over zou nemen en zou trachten terug te keren naar de situatie van voor 2007, is dat in mijn ogen een goede zaak. Voorlopig in ieder geval.