di 26 september 2017, 00:28 uur

Zoons van drie Turkse ministers opgepakt

polis.trBij een grote politie-actie tegen corruptie in Turkije, waarbij vanochtend vroeg invallen in onder meer Istanbul en Ankara zijn gedaan, zijn zeker 22 mensen opgepakt. Onder de arrestanten zijn volgens Turkse media de zoons van drie ministers. Dat meldt de NOS.

Volgens de Turkse media zijn de zoons van de minister van Economische Zaken, Binnenlandse Zaken en van Milieu en Stadsplanning opgepakt. Ook zou de topman van de Halkbank zijn meegenomen voor verhoor. De arrestaties zouden te maken hebben met de aanbestedingen van overheidsopdrachten.



Er zijn 17 reacties

  1. erkan
    Geplaatst op 17 december 2013 om 5:19 pm uur.

    dit gaan westerlingen nooit goedkeuren

  2. Burcu
    Geplaatst op 17 december 2013 om 7:27 pm uur.

    Eindelijk goed nieuws!

  3. alper
    Geplaatst op 17 december 2013 om 9:17 pm uur.

    In een autoritaire dictatuur waren ze nooit opgepakt. Dit is het bewijs dat er in TR democratie is en werkt.

  4. Fadime
    Geplaatst op 17 december 2013 om 10:29 pm uur.

    Strijd tussen Fetullah Gulen en Tayip Erdogan word steeds heviger zo te zien.

  5. Alper
    Geplaatst op 18 december 2013 om 3:03 pm uur.

    Dit heeft niks met Fetullah Gulen en de AKP te maken. Dit is corruptie die opgerold is. Het westen wil graag die link leggen zoals altijd.

    • peter edel
      Geplaatst op 21 december 2013 om 8:40 am uur.

      Hier laat je toch wel blijken erg veel boter op je hoofd te hebben. Met andere woorden, ben je nu echt zo dom, of probeer je iets tegen te spreken wat voor iedereen (inclusief Erdogan) volstrekt duidelijk is? De tijd waarin het conflict tussen Erdogan en Gülen aan beide kanten ontkent werd is ondertussen al lang voorbij. Wakker worden Alper.

      • Alper
        Geplaatst op 21 december 2013 om 10:06 pm uur.

        so what, wat er gebeurd. Dit loopt met een sisser af. Jij vindt dit prachtig natuurlijk. Moslims die elkaar te lijf gaan. Prachtig he. Nou petertje, je pret zal van korte duur zijn zoals altijd. Ren jij maar naar je linkse kommunisten en vraag ze maar of ik gelijk heb ha ha ha.

        • Hollander
          Geplaatst op 4 januari 2014 om 2:42 am uur.

          Peter.. Dat jij meent dat een buitenlandse “Turk” die behoorlijk wat macht bezit in Turkije & tevens de Vs geeneens kan verlaten, het beste voor heeft voor Turkije, bevestigd mijn oordeel over jou redenatie..

          Dat je haast durft te zweren dat de Turkse president een slechte zak & de extremist in de Vs een goede zak is, laat alleen maar zien met wat voor zak we te maken hebben..

          Mijn conclusie,
          Jij beseft zelf niet eens waar je het over hebt & waar je mee bezig bent.
          Zolang jij iedere gelegenheid misbruikt om Erdogan in een kwaad daglicht te plaatsen zijn jou opdrachtgevers tevreden.
          Is het immers niet zo dat hij/zei die de media bezit de waarheid creëert?

          • Izmirli
            Geplaatst op 6 januari 2014 om 6:17 pm uur.

            Waar heeft Peter dat gezegd?

  6. Izmirli
    Geplaatst op 18 december 2013 om 9:27 pm uur.

    Westerlingen Erkan? Hopelijk de Turken zelf niet!!!

    • alper
      Geplaatst op 19 december 2013 om 9:18 am uur.

      daar hoef jij je geen zorgen om te maken want jij bent geen turk.

      • Izmirli
        Geplaatst op 20 december 2013 om 1:34 pm uur.

        Meer dan jij Hanzo.

  7. Amsterdammer
    Geplaatst op 19 december 2013 om 10:33 am uur.

    De neppe gulen moet oprotten met zijn getto uit de politiek van Turkije

  8. Amsterdammer
    Geplaatst op 21 december 2013 om 2:22 pm uur.

    Izmirliler Zijn een verlengde van de orthodoxse grieken dus izmirli jij ook heet je overgrootvader hoogst waarschijnlijk calimeros of markos izmirliler zijn geen echte volbloedige turken hahahahahahhahahahajahahaahahahhahaha

  9. Izmirli
    Geplaatst op 25 december 2013 om 4:49 pm uur.

    Liever Grieks en orthodox dan inteelt.

  10. wim
    Geplaatst op 6 januari 2014 om 9:13 pm uur.

    Turkie – Amsterdammer – Hollander lijkt één persoon te zijn!!:)

    • alper
      Geplaatst op 7 januari 2014 om 11:13 am uur.

      Wim en Peter lijken ook 1 persoon te zijn.