‘Ramadan in Istanbul’ campagne van Turkish Airlines

3
25

Ramazan.2013Turkish Airlines, de nationale luchtvaartmaatschappij van Turkije, heeft een speciale ‘Ramadan in Istanbul’ campagne ontwikkelt, die gericht is op de Golfstaten in het Midden-Oosten. Turkije is het hele jaar door een populaire bestemming voor moslims reizigers uit de Golfstaten.

Sterke inspanningen in het bevorderen van Halal toerisme en belangrijke religieuze en culturele overeenkomsten tussen Turkije en het Midden-Oosten, hebben altijd veel toeristen uit het Midden-Oosten getrokken.

De campagne biedt o.a. speciale actietarieven van Abu Dhabi naar Istanbul gedurende de maand Ramadan en benadrukt de culturele en culinaire attracties van de stad.

3 REACTIES

  1. golfstaten spenderen tenminste meer dan die gierige europeanen met hun all in vakantie van ze… dus liever arabieren als toerist dan die jolanda figuren

  2. ZIM,

    cijfers wijzen echter uit dat wat jij zegt niet klopt!

    Arabieren maken nagenoeg geen gebruik van zaken en attracties en lokaties die een kosten baten voordeel opleveren voor Turkije. Ze koipen vooral buitenlandse merkproducten in franchise winkelcentra. en dat levert Turkije netto veel minder op!

    ook is bekend dat het percentage bezoekers uit Arabische landen in de Turkse musea onevenredig lager is als westerse touristen.

    In de Horeca zagen we eerst een andere trend maar tijdens de ramadan bleek dat Arabische touristen de restaurants ook massaal links hebben laten liggen.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here