zo 24 september 2017, 03:30 uur

Premier Turkije komt naar Nederland

erdogan2012De Turkse premier Erdogan brengt op donderdag 21 maart een bezoek aan Nederland. Dat heeft zijn woordvoerder bevestigd aan de NOS. Het is zijn eerste bezoek aan ons land sinds hij 10 jaar geleden premier werd. Een eerder bezoek in 2006 ging niet door wegens gezondheidsklachten van Erdogan.

Details over het bezoek zijn nog niet bekendgemaakt, maar de Islamitische Universiteit in Rotterdam zegt dat Erdogan zal langskomen. Hij brengt op 21 maart een bezoek aan de Islamitische Universiteit in Rotterdam. Dat maakte de rector van de universiteit Ahmet Akgündü zaterdag bekend.

De premier brengt tussen 19 en 21 maart een bezoek aan meerdere landen, waaronder ook Denemarken.



Er zijn 9 reacties

  1. gert-jan
    Geplaatst op 10 maart 2013 om 9:49 pm uur.

    Blijf maar weg Erdogan als ik kritiek heb op de Islam , bega ik een misdaad tegen de mensheid?
    en nu wil je je ook nog bemoeien met ons pleegkind beleid?

    • Topal
      Geplaatst op 16 maart 2013 om 10:51 pm uur.

      gert-jan:
      behoor je ook bij het groep zionisten. Een ding moet je niet vergeten: Zionist heeft geen nationaliteit, Zionist heeft geen geloofs idool terwijl ze Joods afkomstig zijn (Ik niets tegen Joden, dat moet je wel goed begrijpen, haat Zionisten wegens hun egoïsme), Zionist heeft alleen maar EGO, ze willen maar €, €, €, tekens in broekzak. Hoop dat je dit een beetje beseft en begrijpt mijn manke bedoeling. Het enig wat ik je kan wensen is dat: ooit ze jouw kind ten onrechte afpakken, en zelfde pijn leid als deze Turkse vrouw.

  2. roos
    Geplaatst op 14 maart 2013 om 1:05 pm uur.

    gert jan wat ben jij een zielig mens…ga eerst meer informatie opvragen voordat je zulke opmerkingen schrijft….De Turkse premier Erdogan dat is pas een oprechte goede man.
    Ik hoop dat hij veel voor deze kinderen kan betekenen.. ….Onderzoek jij maar wat er in kerken gebeurt…veel succes

    • Topal
      Geplaatst op 16 maart 2013 om 10:50 pm uur.

      Dank U wel Roos, dit is pas een Menswaardig van jouw.

  3. Pietjepuk
    Geplaatst op 15 maart 2013 om 8:03 am uur.

    een goede oprechte man als je geloofd in een islamitische heilstaat ja..

    • yusuf
      Geplaatst op 16 maart 2013 om 2:44 am uur.

      Tenminste betere man dan die leugenachtige rutte en co…

      • YUSUF
        Geplaatst op 18 maart 2013 om 1:12 am uur.

        gert de gek als ik me mond open trek over jou volk dan wil jij niet weten wat er gebeurt,en hoe kan je een jongentje plaatsen bij 2 homos of een meisje bij 2 lesbie,s kanker gek en dan nog voor dit beleid op komen het zal jou kind eens wezen en dan!!!!

  4. YUSUF
    Geplaatst op 18 maart 2013 om 1:11 am uur.

    gert de gek als ik me mond open trek over jou volk dan wil jij niet weten wat er gebeurt,en hoe kan je een jongentje plaatsen bij 2 homos of een meisje bij 2 lesbie,s kanker gek en dan nog voor dit beleid op komen het zal jou kind eens wezen en dan!!!!