vr 24 november 2017, 23:20 uur

Erdogan: “regime Assad loopt op zijn laatste benen”

Het regime van de Syrische president Assad loopt op zijn laatste benen. Dat zegt de Turkse premier Erdogan meldt NOS Nieuws. Erdogan zei in Ankara letterlijk: “Assad en de mensen om hem heen zitten op de schopstoel. Syrië bereidt zich voor op een nieuwe periode. Op de vraag hoe die nieuwe periode eruit moet zien, zie je dat sommige landen zich laten afleiden. Ik zeg: wat het volk wil, moet gedaan worden. Wij moeten zorgen dat ze stappen vooruit kunnen zetten.”

Erdogan, ooit een bondgenoot van Assad, is nu een van zijn grootste tegenstanders. In november eiste Erdogan voor het eerst het aftreden van de Syrische president.(Lees verder op NOS Nieuws)



Er zijn 8 reacties

  1. Mehmet
    Geplaatst op 27 juli 2012 om 2:23 pm uur.

    Regime Assad,

    Heeft lange tijd de PKK tegen Turkije gebruikt…

    dit is nu de wraak van Turkije.

    Mehmet

  2. Cemal Gursel
    Geplaatst op 27 juli 2012 om 2:44 pm uur.

    Ik hoop dat Assad in zijn laatste uren hetzelfde meemaakt als al die kinderen die hij heeft laten vermoorden…

    en alle mensen die hem steunen en zo dom zijn niet in te zien dat zijn regime gaat vallenl, voor jullie heb ik maar 2 woorden: Fuck YOU!

  3. Yuksekova
    Geplaatst op 27 juli 2012 om 3:33 pm uur.

    Erdogan lult al meer dan een jaar dat Assad gaat vallen.Erdogan zelf is ook een moordenaar vergeet Uludere niet waarbij tientallen jongeren werden vermoord door het AKP Leger!! En Cemal Gusel, FUCK YOU TOOO!!!!

  4. Kenan
    Geplaatst op 27 juli 2012 om 5:17 pm uur.

    Uludere = verdiende straf, niets minder.
    Verder heeft hij zich nooit uitgesproken om Assad aan te vallen. Assad is waardeloos, net zoals de pkk en diens steuners.

  5. Isyan
    Geplaatst op 27 juli 2012 om 11:06 pm uur.

    Terwijl er elke dag Turkse soldaten worden gedood in het Oosten van het Turkije, houd onze minister president Erdohain zich alleen bezig met Syrie. PKK valt al jaren Turkije aan via Noord Irak i.p.v dat Erdogan de leider van Noord Irak Barzani gaat bedreigen lult hij alleen maar over Assad en Syrie. Alle mensen die Erdogan en AKP steunen, WORD ALSJEBLIEFT WAKKER ERDOGAN IS EEN DUIVEL HIJ EN AKP HEBBEN NIKS MET ISLAM TE MAKEN, HIJ IS EEN VUILE ZIONIST.

  6. Ergenekondan iceri attin beni
    Geplaatst op 28 juli 2012 om 8:52 pm uur.

    Iedereen die tegen assad is….jullie zijn fuckin meelopers…Zionistler medyaninizi kontrol ediyor farkinda degilsiniz. Stel jezelf de volgende vraag. Wie heeft baat bij deze oorlog? Is het Syrie? Nee! Zijn het de Turken? Nee!!! want we deden op zijn minst zaken met dat land…Vizeler kalkmisti er werden wegen gebouwd, zat een project aan te komen van een hogesnelheidstreintraject van Ankara naar Sam…Ne oldu bunlarin hepsi karin gunesin altinda eridigi gibi yok olup gitti (nederlands spreekwoord). Wie heeft baat bij deze oorlog? Het westen…….Aklinizi kulanin..Erdogan is een puppet ! Buitenlandsbeleid van Ankara wordt in Washington bepaalt

  7. Yusuf
    Geplaatst op 29 juli 2012 om 3:33 pm uur.

    @Isyan,
    Erdogan een zionist? idioot…al die uitlatingen over israel, gedichten die hij schreef toen hij burgemeester was…hoe kom je erop!? :’)

    “Terwijl er elke dag Turkse soldaten worden gedood in het Oosten van het Turkije, houd onze minister president Erdohain zich alleen bezig met Syrie.”
    Wat kan Erdogan nog meer doen dan zijn soldaten bevelen te geven om Turkije te beschermen? Irak plat bombarderen? Oosten van Turkije preventief controleren?

    Denk na voor dat jij poep praat jonge!

  8. Yusuf
    Geplaatst op 29 juli 2012 om 3:36 pm uur.

    @Ergenekondan iceri attin beni

    ok slimmerik, als jij een president bent en er zijn mensen die niet eens zijn met je belissingen, ga je dan ongediscrimineerd hele stad platgooien waarbij je eigen volk om zeep helpt? ten tweede Assad is een shijetisch en die dood grotendeel de soennieten waarbij in turkije grootendeel ervan zijn inclusief Erdogan, denk je dat wij meerendeel van Turkse moslims dit over het hoofd willen zien?

    wanker