ma 18 december 2017, 11:53 uur

Turkse militairen gedood door Koerdische rebellen

Koerdische rebellen hebben maandag in het zuidoosten van Turkije drie Turkse militairen gedood en vier verwond bij een aanval op een voertuig van het leger. Dat heeft het kantoor van de gouverneur van de provincie Van bekendgemaakt meldt Novum Nieuws. De rebellen namen het voertuig met automatische geweren onder vuur. Ook een voertuig van de gouverneur werd geraakt.

De afgelopen twee weken zijn meer dan twintig Turkse militairen gedood in gevechten met Koerdische rebellen. De strijd heeft ook aan tien rebellen het leven gekost.
(Bron: Novum Nieuws)



Er zijn 14 reacties

  1. Gadamer
    Geplaatst op 2 augustus 2011 om 11:11 pm uur.

    Ik wist niet dat terroristen tegenwoordig rebellen heten…
    Dus even op letten dat we leden van de Al Qaida etc. ook voortaan rebellen moeten noemen.

  2. hatice
    Geplaatst op 3 augustus 2011 om 12:09 am uur.

    dit is een oorlog dat niemand (ook niet de Turkse regering (militair of ak partij gezindt of wat dan ook) kan winnen en toch hebben er degelijk wel mensen belang bij.

  3. hasan
    Geplaatst op 3 augustus 2011 om 1:51 pm uur.

    In Turkije lachen ze de Turken in Nederland, Duitsland etc. uit omdat wij het slecht zouden hebben. Wie heeft het slecht? Zij, de bewoners van Turkije, schieten elkaar elke week dood omdat de Staat niet in staat is om zijn eigen volk te voeden. Zij verdienen het ook niet beter! Ik hoop dan ook dat er een groter oorlog komt zoals dat is gebeurd in Irak. Ze zullen dan smeken om de Internationale gemeenschap, wat zal dat mij blij maken als die dag komt. Schoften!

  4. hazal
    Geplaatst op 3 augustus 2011 om 4:02 pm uur.

    @hasan
    ———-verwijderd————–

  5. hasan
    Geplaatst op 3 augustus 2011 om 4:19 pm uur.

    @hazal
    Heb je niks beters te schrijven? Ongelooflijk dat ze dit toelaten!

  6. hasan
    Geplaatst op 3 augustus 2011 om 5:19 pm uur.

    @hazal
    ik heb velen van jullie gekend. Turklugu, muslumanligi bes kurusa satanlarsiniz.

  7. Seni sikecem
    Geplaatst op 3 augustus 2011 om 6:25 pm uur.

    hasan senin azina sicarim tmm amina sogtugum pici azini toparla tmm kavat once bi dusun deze mensen die dit tege mijn zeggen moeten eerst na denken en dan pas praaten en niet heel turkije zegt dat turkse mensen die in europa slegt hebben en hondje is van europa ik ben Samsunlu en elkjaar dat ik daar heen ga zeggen ze je hebt teminste beter leven dan ons dit dat meer salaris je kan alles doen dit dat en in istanbul zeggen ze dat ook in trabzon ook en nog meer dus wat jy praat is bullshit esek oglu esek. adresini ver ozaman senin amina bi koyacam kavat

  8. Seni sikecem
    Geplaatst op 3 augustus 2011 om 6:27 pm uur.

    Hasan kavat Denk eerst na Ieder mens is anders ieder mens heeft eigen Gedachten en eigen gevoelens enzo šŸ™‚ niet heel turkije praat zo misschien net 20 duizend mensen van heel turkije en er wonen ongeveer 100 duizendm ensen in turkije;)

  9. hasan
    Geplaatst op 3 augustus 2011 om 9:25 pm uur.

    Wat is dit toch? Hebben jullie geen fatsoen? Wat verwacht je ook van iemand die niet eens “slegt” kan schrijven. Ik neem je niet kwalijk, heeft met je intellegentie te maken, zwakbegaafd!

  10. Seni sikecem
    Geplaatst op 3 augustus 2011 om 11:26 pm uur.

    hahaha je laat me lachen wist je dat je probeert mij laag te houden omdat ik niet kan schrijven? dat is zwak van jou om met makelijke spelletjes te spelen Yolunu siktiyim kavati

  11. hasan
    Geplaatst op 4 augustus 2011 om 11:08 am uur.

    Je bent laag tot ver aan de grond. Zit zeker in de familie. Heb je aan je moeder gevraagd hoe laag ze is gegaan? Weet je vader dat? Dan nog het zit in de familie zoals ik zei.

  12. Seni sikecem
    Geplaatst op 4 augustus 2011 om 2:18 pm uur.

    hasan senin gibi serefsiz picler anca boyle kufurler layiktir kavat senin gibi millet ve vatan hayinler yasamak haketmiyorlar hep milleti satiyorsunuz oruspu kilikli pic

  13. hasan
    Geplaatst op 4 augustus 2011 om 4:04 pm uur.

    Ben adami boyle sikilmis gibi bagirtirim.

  14. Seni sikecem
    Geplaatst op 4 augustus 2011 om 8:06 pm uur.

    bende adami boyle amdan gotden sikerim šŸ˜€