di 21 november 2017, 07:02 uur

Lebara Mobile lanceert tweede merk Chippie

Lebara Mobile Nederland kondigt vandaag aan met Chippie van start te gaan op de Nederlandse markt. Met Chippie versterkt Lebara haar positie als markleider op het gebied van internationaal mobiel bellen. Chippie zal zich richten op de migrantenmarkt in Nederland en aantrekkelijk zijn voor ieder die familie of vrienden heeft in het buitenland.

Met name zal Chippie zich richten op Noord- en Zuid-Amerika, de Cariben, het Midden-Oosten en Azië. Chippie klanten bellen naar het buitenland vanaf € 0,03 per minuut. Chippie neemt een duidelijke prijspositie in die de tarieven van bellen met een vaste lijn benaderen, maar met het toegevoegde gemak van de mobiele telefoon.

Ook de kosten voor bellen binnen Nederland zijn zeer aantrekkelijk, waarmee Chippie een zeer concurrerend all-round aanbod doet. Bellen in Nederland kost € 0,05 per minuut naar een vaste lijn en € 0,10 per minuut naar een mobiele telefoon. Voor alle gesprekken geldt een start tarief van 0,24 per gesprek. Nationaal sms’en biedt Chippie aan voor € 0,10 per bericht en zelfs internationaal sms’en kost slechts € 0,10. Er zitten geen beperkingen of voorwaarden aan en er hoeft geen bundel te worden aangeschaft.

Chippie klanten bellen elkaar voor € 0,24 (alleen het start tarief wordt in rekening gebracht). Er kan een uur lang worden gebeld. Pas na dit uur wordt € 0,12 per minuut in rekening gebracht. Klanten kunnen onbeperkt opnieuw bellen, er zit geen limiet aan. Overigens is ook sms’en tussen Chippie klanten met € 0,05 per bericht opvallend aantrekkelijk.

Chippie heeft een meertalige klantenservice welke 7 dagen per week is geopend van 9 uur ’s ochtends tot 9 uur ’s avonds. Er wordt klantenservice geboden in o.a. Nederlands, Engels, Turks en Chinees. Chippie opereert op het mobiele netwerk van KPN, een extra garantie voor een kwalitatief hoogwaardig product.

Marcel Timmerhuis, Managing Director Lebara Mobile BV, geeft aan: “Wij zijn zeer verheugd met de overname van onze voormalige concurrent Chippie. Meer dan 20% van de Nederlandse bevolking heeft wortels in een ander land, en heeft behoefte daarmee contact te onderhouden. Dat zijn bijna 3.5 miljoen mensen. Wij zien dus nog zeer veel potentie om met Chippie te groeien en onze marktleiderspositie verder uit te bouwen. Met Chippie zullen wij voortbouwen op onze doelgerichte distributiestrategie en unieke klantenwerving in de migranten markt. Wij geloven dat kwaliteit van dienstverlening samen kan gaan met zeer scherpe tarieven”.



Laat als eerste een reactie achter!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste Video: Erdogan veroordeelt bloed...
Het laatste nieuws van Lokum.nl