di 17 oktober 2017, 13:28 uur

KPN lanceert Ay Yildiz mobiel netwerk

Ay Yildiz mobiel netwerkKPN lanceert vandaag onder de naam Ay Yildiz een nieuw merk voor mobiel bellen in Nederland, gericht op de Turkse gemeenschap. Ay Yildiz biedt niet alleen bijzondere tarieven voor bellen naar Turkijemet een prepay-kaart, maar ook voor onderling bellen met andere AY YILDIZ klanten in Nederland. Alle communicatiemiddelen worden in het Nederlands en Turks aangeboden. Ook bij de helpdesk kunnen klanten in het Turks of Nederlands te woord gestaan worden.

Bellen naar Turkije vanuit Nederland kan vanaf 17 cent per minuut. Ay Yildiz klanten in Nederland die elkaar onderling bellen, betalen standaard 7 cent per minuut. SMS-berichten kosten 15 cent. Ay Yildiz zal naast de traditionele verkooppunten als Primafoon en internet ook verkrijgbaar zijn bij specifieke Turkse verkooppunten zoals belhuizen, moskeeën en Turkse winkels.



Er zijn 8 reacties

  1. Dave
    Geplaatst op 25 september 2006 om 6:07 pm uur.

    TOPPIE!! 😀

  2. Hasret
    Geplaatst op 25 september 2006 om 6:53 pm uur.

    Zie je nou wel dat het berijf waar ik werk (kpn) de beste is! yes weer een slag voor Ons! 😀

  3. NL – TR
    Geplaatst op 25 september 2006 om 10:08 pm uur.

    Go Go Go…. Echt tof om zoiets te zien !!!

  4. Pluto
    Geplaatst op 25 september 2006 om 11:51 pm uur.

    Het mag nog steeds goedkoper vind ik.
    Nog steeds te duur.

    Het kan altijd goedkoper, en trouwens ook met brandstof kosten.

  5. sivasli
    Geplaatst op 26 september 2006 om 9:24 am uur.

    17 cent naar tr bellen !!!!! ach man ik bel nu voor 2 cent naar tr :)))
    0900 1443 ………………………afzetters

  6. info
    Geplaatst op 26 september 2006 om 3:30 pm uur.

    Vriend Sivasli, lees het artikel goed. Het gaat hier om MOBIEL Bellen. Daarvoor betaal je bij jouw 0900 1443 rond de 13 cent.

  7. sivasli
    Geplaatst op 29 september 2006 om 9:33 am uur.

    Beste info,dan ben ik toch nog 4 cent goedkoper.Of zie ik dat verkeerd ?Gaan we de wiel opnieuw uitvinden !!!

  8. info
    Geplaatst op 19 oktober 2006 om 3:47 pm uur.

    Turkije (vast) 0900 1495 4 cpm